ARTAVTNP35 Graduation project

Faculty of Philosophy and Science in Opava
Summer 2022
Extent and Intensity
0/2/0. 6 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Monika Horsáková, Ph.D. (seminar tutor)
MgA. Tomáš Polenský, Ph.D. (seminar tutor)
MgA. Irena Pustina Kocí, Ph.D. (seminar tutor)
MgA. Jaroslav Zajíček (seminar tutor)
Guaranteed by
Mgr. Monika Horsáková, Ph.D.
Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby – Faculty of Philosophy and Science in Opava
Timetable of Seminar Groups
ARTAVTNP35/A: Mon 28. 2. 10:35–17:10 241, Mon 28. 3. 10:35–17:10 241, Mon 25. 4. 10:35–17:10 241
Prerequisites (in Czech)
K zapsání předmětu nejsou určeny žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Na konkrétní audiovizuální práci, kulturním projektu nebo restaurovaném audiovizuálním díle student prokáže nabyté znalosti a dovednosti v rámci studijního plánu navazujícího magisterského studia, od ideového projektu či konceptu až po dokončení díla. Student předloží autorskou audiovizuální práci, realizuje multimediální kulturní projekt či restauruje audiovizuální dílo, a to v rozsahu a technické i umělecké kvalitě odpovídající znalostem a dovednostem získaným ve studijním programu navazujícího magisterského studia.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Stanovení tématu/ idey projektu/ audiovizuálního díla k restaurování
  • 2.–12. Osobní konzultace nad námětem/ konceptem/ zvoleným technologickým či realizačním postupem /průběžnými kroky realizace
  • 13. Kontrolní projekce a prezentace hotového snímku/ závěrečná zpráva kulturního projektu
Literature
    required literature
  • ARONSONOVÁ, L. Scénář pro 21. století. AMU Praha, 2014.
  • Nichols, Bill. Úvod do dokumentárního filmu. Nakladatelství AMU a JSAF, Praha, 2010. info
  • CICONTE, B., JACOB, J. G. Fundraising Basics - Complete Guide. Sudbary. MA: Jones and Bartlett Publishers, 2009. info
  • SMOLÍKOVÁ, M. Management umění. Praha: VŠUP, 2008. info
  • BURDA, J. Fundraising pro začátečníky. Praha: Národní institut dětí a mládeže, 2007. info
  • FIELD, S. Jak napsat dobrý scénář. Praha: Rybka Publishing, 2007. info
  • BLÁHA, I. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. Praha: AMU, 2004. info
    recommended literature
  • JÍCHA, M. – ŠOFR, J. Živý film: digitalizace filmu Metodou DRA. Praha: Lepton studio, 2016.
  • MERRITT, R. Crying in Colour: How Hollywood coped when Technicolour. NFSA Journal 3, 2008. info
  • MONACO, J. Jak číst film (Svět filmů,médií a multimédií). Praha, 2008. info
  • NOVOTNÝ, D. J. Budování příběhu. Praha, 2007. info
  • READ, P., MEYER, M.-P. Restoration of Motion Picture Film. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2005. info
  • URBAN, M. Filmová laboratoř. Praha: AMU, 2001. info
  • WAJDA A. Moje filmy. Olomouc: Votobia, 1996. info
  • CARRIERE, J.-C. Vyprávět příběh. Praha: NFA, 1993. info
  • PLAŽEWSKI, J. Filmová řeč. Praha: Orbis, 1967. info
  • KERR, W. Jak nepsat hru. Praha: Orbis, 1963. info
Teaching methods (in Czech)
individuální konzultace
Assessment methods (in Czech)
Na konkrétní audiovizuální práci, kulturním projektu nebo restaurovaném audiovizuálním díle student prokáže nabyté znalosti a dovednosti v rámci studijního plánu navazujícího magisterského studia, od ideového projektu či konceptu až po dokončení díla. Odevzdání námětu, scénáře, pitching, odevzdání filmu či realizování projektu v požadované kvalitě .
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Summer 2021, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.
  • Enrolment Statistics (Summer 2022, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2022/ARTAVTNP35