FPF:UCJANP22 Academic Writing 1 - Informace o předmětu
UCJANP22 Academic Writing 1
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2018
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Marie Crhová, Ph.D., MA (cvičící)
M.Sc. Gary Rostock (cvičící) - Garance
- M.Sc. Gary Rostock
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Angličtina (dvouoborové) (program FPF, N7310 Filo)
- Angličtina (jednooborové) (program FPF, N7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Seminář je zaměřen na systematické rozvíjení dovedností v psaní různých útvarů v cílovém jazyce. Předmět volně navazuje na writing skills, v němž jsou probírány základní dovednosti písemného projevu. V předmětu Academic writing I je cílem zvládnout práci s rozsáhlejšími soubory informací a tvůrčím a korektním způsobem je zpracovávat v písemném projevu. Sylabus semináře: 1. Thesis statement, outline and paragraph structure 2. Collecting, plannning, developing ideas for the body 3. Transitional words and phrases 4. Writing and rewriting the draft 5. Language awareness (spelling, punctuation, grammar and vocabulary) 6. Coherence and cohesion, consistency 7. Documentation and interpretation of data, organization of secondary material 8. Editing, revising and proofreading 9. Drawing conclusions, writing a summary (an abstract) 10. Writing letters 11. 11. Explanation, illustration, description 12. 12. Comparison and contrast Literatura: Hugh, C.: Advanced writing with English in use, Oxford, 1996. Jordan, R. R.: Academic Writing Course. London, 1989. Heather, A. (ed.): Thinking it through. A practical guide to academic essay writing, Peterborough. Academic Skills Center, 1995.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://elearning.fpf.slu.cz/course/view.php?id=1147
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2018/UCJANP22