OPF:KCRPMHS Marketing of Hotel Services - Course Information
KCRPMHS Marketing of Hotel Services
School of Business Administration in KarvinaSummer 2013
- Extent and Intensity
- 2/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Jana Stuchlíková (lecturer)
Ing. Marta Wilczková (lecturer)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (lecturer)
Ing. Julie Derňárová (seminar tutor)
Ing. Jana Stuchlíková (seminar tutor)
Ing. Marta Wilczková (seminar tutor)
Ing. Alena Zedková (seminar tutor)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Prerequisites (in Czech)
- seminární práce, 50% povinná účast na seminářích, písemná forma zkoušky
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Hotel Industry (programme OPF, B6503GAHOT)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
- Syllabus (in Czech)
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
2. Poptávka po stravovacích a ubytovacích službách
3. Marketingový informační systém hotelnictví
4. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v hotelnictví
5. Vývoj a zavádění nových služeb
6. Balíčky služeb ubytovacích zařízení
7. Propagace v hotelnictví
8. Formy propagace
9. Destinační marketing/management
10. Event marketing v hotelnictví
11. Využití forem elektronického marketingu v hotelnictví
12. Marketingové plánování v hotelnictví
13. Marketingový plán hotelu
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
- Literature
- required literature
- JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3. info
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. II. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Vyd. IV. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-7169-400-2. info
- MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
- recommended literature
- ĎAĎO, J., PETROVIČOVÁ, J., KOSTKOVÁ, M. Marketing služieb. Bratislava: M.Mračko, 2006. ISBN 80-8057-662-9. info
- KOSMÁK, P. Hotelové podnikání a integrační procesy. Praha: VŠH, 2005. ISBN 80-86578-50-X. info
- ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- NOVACKÁ, Ľ. Marketingový management podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Elita, 1993. ISBN 80-85323-30-X. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- Teaching methods
- Lecturing
Lecture with a video analysis
Seminar classes
Students' self-study - Assessment methods
- Written exam
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2013, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2013/KCRPMHS