OPF:PEMKMAM International Marketing - Course Information
PEMKMAM International Marketing
School of Business Administration in KarvinaSummer 2018
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D. (lecturer)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina
Contact Person: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Prerequisites (in Czech)
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- V tomto předmětu je mezinárodní marketing teoreticky zdůvodněn a prezentuje rozvinutí a prohloubení vnitřních marketingových specifik uplatňovaných na zahraničních trzích, vznikajících z respektování zvláštností a náročnosti zahraničních trhů, správních norem, mentality národů a bližších geografických a demografických charakteristik. Jsou zdůrazněny a objasněny adekvátní metody, formy a instrumentarium mezinárodního marketingu.
- Syllabus (in Czech)
- Podstata mezinárodního marketingu a jeho specifika
2 Formy vstupu na zahraniční trhy
3. Mezinárodní marketingové prostředí, ekonomické prostředí a jeho hlavní aspekty
4. Právní a politické prostředí
5. Finanční prostředí v mezinárodním marketingu
6. Mezinárodní kulturní a sociální prostředí
7. Výzkum trhu v mezinárodním prostředí
8. Mezinárodní výrobková strategie
9. Strategie mezinárodní distribuce zboží
10. Strategie exportních cen
11. Mezinárodní komunikační proces
12. Organizace a řízení mezinárodního marketingu
13. Mezinárodní marketing ve službách
- Podstata mezinárodního marketingu a jeho specifika
- Literature
- required literature
- VAŠTÍKOVÁ, M. Mezinárodní marketing. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF, 2009. ISBN 978-80-7248-527-7. info
- MACHKOVÁ, H. a kol. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0364-5. info
- ŠRONĚK, I. Kultura v mezinárodním podnikání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0012-3. info
- DAĎO, D. Medzinárodný marketing. Bánská Bystrica: ESOX Consulting, 1996. ISBN 80-967599-10-6. info
- PRICER, R., W., FORET, M. Export a marketing na zahraničních trzích. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-1241-2. info
- KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- KULHAVÝ, E. Mezinárodní marketing. Praha: BABTEX, 1992. ISBN 80-85605-61-9. info
- Teaching methods
- One-to-One tutorial
Skills demonstration
Students' self-study - Assessment methods
- Written exam
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 8 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Summer 2018, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2018/PEMKMAM