OPF:OPFMBA06 Strategický marketing - Course Information
OPFMBA06 Strategický marketing
School of Business Administration in KarvinaSummer 2019
- Extent and Intensity
- 0/0. 0 credit(s). Type of Completion: dzk.
- Teacher(s)
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Master of Business Administration (MBA) (programme OPF, C_MBA)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit účastníky se strategickou rovinou marketingu, konkrétně budou účastníci seznámeni s vývojem marketingu, vznikem strategického marketingu a novými marketingovými trendy. Dále budou účastníci seznámeni s plány obchodních modelů jako novou alternativou plánů, situačními analýzami nutnými pro správné plánování strategií, samotnými strategiemi obecně a podle marketingového mixu. V neposlední řadě budou probrány i firemní trhy.
- Syllabus (in Czech)
- 1) Úvod do strategické marketingu.
2) Plátna obchodních modelů.
3) Marketingové situační analýzy.
4) Firemní trhy.
5) Strategie a plánování.
6) Strategie podle marketingového mixu.
- 1) Úvod do strategické marketingu.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 9 HOD/SEM. - Teacher's information
- https://elearning.opf.slu.cz/course/view.php?id=849
- Enrolment Statistics (Summer 2019, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2019/OPFMBA06