PEMNAMAF Marketing of Financial Services

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2019
Rozsah
2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Osnova

Literatura
    povinná literatura
  • KOTLER, P. and K. K. LANE. Marketing Management, 14th ed. ISBN 978-0-273-75336-0. 2012. info
  • PALMER, A., 2011. Principles of Services Marketing. London. The McGraw-Hill. ISBN 978-0-07-712951-4. 2011. info
    doporučená literatura
  • LEVENS, M. Marketing: defined, explained, applied. 2nd ed. Boston: Pearson. ISBN 978-0132719896. 2012. info
  • EHRLICH, E. and D. FANELLI. The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques That Produce Results. New Jersey: John Wiley & Sons. ISBN 978-1-118-06571-6. 2012. info
  • MALCOLM, M., F. PENNIE and A. PAYNE. Marketing Plans for Services: a complete guide. Chichester: John Wiley & Son. ISBN 978-0-470-97909-9. 2011. info
  • HOFFMAN, K. D. and J. E. G. BATESON. Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, 5th ed. Boston: Cengage Learning. ISBN 978-1285-42978-6. 2011. info
  • ENNEV, CH. T., WAITE, N. Financial services Marketing: an international guide to principles and practice. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann. ISBN 0-7506-6997-7. 2007. info
Výukové metody
Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
AktivityNáročnost [h]
Ostatní studijní zátěž40
Přednáška26
Seminář13
Zkouška40
Celkem119
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2017, léto 2018, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023.