PEMNAMAF Marketing of Financial Services

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2021
Rozsah
2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Rozvrh
Út 11:25–13:00 A412
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PEMNAMAF/01: Út 13:05–13:50 A412, K. Matušínská
Předpoklady
FAKULTA ( OPF ) && TYP_STUDIA ( N ) && FORMA ( P )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 17 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/17, pouze zareg.: 0/17
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
To acquaint students with specific problems of services marketing in the financial sector. The course explains the specifics of financial services and marketing mix in financial services-7P. Attention is also paid to customer behaviour, segmentation of financial markets, marketing research, marketing strategy creation and issue of building long-term and mutually beneficial relationships with customers - CRM.
Osnova

Literatura
    povinná literatura
  • KOTLER, P. and K. K. LANE. Marketing Management, 14th ed. Online. 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. [citováno 2024-04-23] info
  • PALMER, A., 2011. Principles of Services Marketing. Online. London. The McGraw-Hill, 2011. ISBN 978-0-07-712951-4. [citováno 2024-04-23] info
    doporučená literatura
  • LEVENS, M. Marketing: defined, explained, applied. 2nd ed. Online. Boston: Pearson, 2012. ISBN 978-0132719896. [citováno 2024-04-23] info
  • EHRLICH, E. and D. FANELLI. The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques That Produce Results. Online. New Jersey: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-06571-6. [citováno 2024-04-23] info
  • MALCOLM, M., F. PENNIE and A. PAYNE. Marketing Plans for Services: a complete guide. Online. Chichester: John Wiley & Son, 2011. ISBN 978-0-470-97909-9. [citováno 2024-04-23] info
  • HOFFMAN, K. D. and J. E. G. BATESON. Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, 5th ed. Online. Boston: Cengage Learning, 2011. ISBN 978-1285-42978-6. [citováno 2024-04-23] info
  • ENNEV, CH. T., WAITE, N. Financial services Marketing: an international guide to principles and practice. Online. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. ISBN 0-7506-6997-7. [citováno 2024-04-23] info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2022, léto 2023.