MAR066S Promotion in Tourism

School of Business Administration in Karvina
Winter 2006
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cíl předmětu: Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
Syllabus (in Czech)
  • Struktura výkladu:
    1. Marketing cestovního ruchu
    2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
    3. Propagační zpráva
    4. Rozhodování o použití média propagace
    5. Hodnocení účinnosti propagace
    6. Přímý marketing
    7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
    8. Proces komunikace v cestovním ruchu
    9. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..

    Obsah předmětu:
    1. Marketing cestovního ruchu.
    Specifika služeb cestovního ruchu, marketingový systém, 8 P marketingu cestovního ruchu.
    2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu.
    Promotion. Reklama. Public Relations. Osobní prodej.

    3. Propagační zpráva
    Plánování propagace, stanovení cílů, strategie a rozpočtu propagace
    4. Rozhodování o použití média propagace
    Dosah, frekvence a účinnost propagace. Druh média propagace. Nosiči zprávy propagace. Načasování média propagace.
    5. Hodnocení účinnosti propagace
    Výzkum účinnosti propagace na prodej. Techniky výzkumu propagace.
    6. Přímý marketing
    Využití databáze cestovního ruchu. Prodejní propagace v cestovním ruchu.
    7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
    Řízení distribučních cest v cestovním ruchu. Distribuční spolupráce, konflikt a konkurence v cestovním ruchu.
    8. Proces komunikace v cestovním ruchu
    Výběr komunikačních kanálů. Komunikační mix.
    9. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
    Využití Internetu a TV - Shopu. Státní podpora propagace cestovního ruchu.

    Využití elektronických médií:
    V rámci výuky předmětu a k jeho prezentaci jsou využívána tato elektronická média: video a dataprojektor.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Winter 1990, Summer 1991, Winter 1991, Summer 1992, Winter 1992, Summer 1993, Winter 1993, Summer 1994, Winter 1994, Summer 1995, Winter 1995, Summer 1996, Winter 1996, Summer 1997, Winter 1997, Summer 1998, Winter 1998, Summer 1999, Winter 1999, Summer 2000, Winter 2000, Summer 2001, Winter 2001, Summer 2002, Winter 2002, Summer 2003, Winter 2003, Summer 2004, Winter 2004, Summer 2005, Winter 2005, Summer 2006, Summer 2007, Winter 2007, Summer 2008.
  • Enrolment Statistics (Winter 2006, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2006/MAR066S