OPF:PEMBKEMA E-marketing - Informace o předmětu
PEMBKEMA E-marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2020
- Rozsah
- 12/0/0. Přednáška 12 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh
- Pá 25. 9. 9:45–11:20 B308, Pá 6. 11. 9:45–11:20 B308, Pá 27. 11. 9:45–11:20 B308
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K) && ROCNIK(3)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40 - Mateřské obory/plány
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Marketing (program OPF, B_MAR)
- Podniková ekonomika a management (program OPF, B_EKOMAN, směr Marketing a obchod)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.
- Osnova
- Struktura předmětu:
1. Úvod do E-marketingu, vymezení základních pojmů
2. Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí.
3. Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu
4. Vytváření produktových ekosystémů
5. Vybrané online nástroje marketingové komunikace
6. Proces akvizice zákazníka na internetu
7. Mobilní marketing
8. Prezentace firmy pomocí webové stránky
9. Sociální média a zapojení online zákazníka
10. Vytvoření a správa firemního profilu na sociální síti
11. Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu
12. Řízení vztahů se zákazníky online
13. Komplexní tvorba online marketingových kampaní
- Struktura předmětu:
- Literatura
- povinná literatura
- JANOUCH, V. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. info
- CHAFFEY, D. a P. R. SMITH. . Emarketing exellence: Planing and optimizing your digital marketing. Abingdon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53335-5. info
- STOKES, R. eMarketing: The essential guide to online marketing. Quirk eMarketing. 2013. ISBN 978-0-620-56515-8. info
- doporučená literatura
- Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. info
- SUCHÁNEK, P. E-commerce - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2. info
- FOX, V. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3357-6. info
- . JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Informace učitele
- Vypracování a obhajoba seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy.
Vypracování seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2020/PEMBKEMA