OPF:PEMBKEMA E-marketing - Informace o předmětu
	PEMBKEMA E-marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2019
- Rozsah
- 12/0/0. Přednáška 12 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
 Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
 Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
 Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Rozvrh
- Pá 11. 10. 9:45–11:20 B307, Pá 8. 11. 9:45–11:20 B307, Pá 29. 11. 9:45–11:20 B307
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K) && ROCNIK(3)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
 
 Předmět si smí zapsat nejvýše 44 stud.
 Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/44, pouze zareg.: 0/44
- Mateřské obory/plány
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Marketing (program OPF, B_MAR)
- Podniková ekonomika a management (program OPF, B_EKOMAN, směr Marketing a obchod)
 
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.
- Osnova
- Struktura předmětu:
 1. Úvod do E-marketingu, vymezení základních pojmů
 2. Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí.
 3. Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu
 4. Vytváření produktových ekosystémů
 5. Vybrané online nástroje marketingové komunikace
 6. Proces akvizice zákazníka na internetu
 7. Mobilní marketing
 8. Prezentace firmy pomocí webové stránky
 9. Sociální média a zapojení online zákazníka
 10. Vytvoření a správa firemního profilu na sociální síti
 11. Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu
 12. Řízení vztahů se zákazníky online
 13. Komplexní tvorba online marketingových kampaní
- Literatura
- povinná literatura
- JANOUCH, V. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. info
- CHAFFEY, D. a P. R. SMITH. . Emarketing exellence: Planing and optimizing your digital marketing. Abingdon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53335-5. info
- STOKES, R. eMarketing: The essential guide to online marketing. Quirk eMarketing. 2013. ISBN 978-0-620-56515-8. info
 - doporučená literatura
- Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. info
- SUCHÁNEK, P. E-commerce - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2. info
- FOX, V. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3357-6. info
- . JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-. info
 
- Výukové metody
- Individuální konzultace
 Demonstrace dovedností
 Seminární výuka
 Samostudium studentů
- Metody hodnocení
- Známkou
 Písemná zkouška
- Informace učitele
- Vypracování a obhajoba seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. 
 Vypracování seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2019/PEMBKEMA