PEMBPTAP1 Team Academy® principy I

School of Business Administration in Karvina
Winter 2022
Extent and Intensity
0/3/0. 5 credit(s). Recommended Type of Completion: z (credit). Other types of completion: zk (examination).
Teacher(s)
doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Jana Šimáková, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Dalibor Šimek, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina
Contact Person: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Timetable of Seminar Groups
PEMBPTAP1/01: Mon 13:05–16:20 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek
PEMBPTAP1/02: Thu 8:55–12:10 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek
Prerequisites (in Czech)
FAKULTA ( OPF ) && TYP_STUDIA ( B ) && FORMA ( P )
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.

The capacity limit for the course is 40 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 20/40, only registered: 0/40
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • 1. Základy TA® Rocket Modelu
    Úloha týmových koučů, členů týmů. Aplikace Rocket modelu. Tacitní a explicitní znalost. Základy týmového dialogu. Přetváření teorií do praktických experimentů. Koncept TA® Birth givings.
  • 2. Procesy učení se v rámci Rocket Modelu
    Proces individuálního učení se, proces týmového učení se, proces firemního učení se. Koncept učení se děláním/“learning by doing“, princip stavu flow při práci a psychologie optimální zkušenosti. Hluboká práce. Strategický přístup k učení. Tvorba kontraktu o učení.
  • 3. Hodnotící standardy Rocket Modelu
    Hodnocení a evaluace v procesech Rocket Modelu, balanced scorecard, 360° stupňová evaluace, hodnotící standardy, standardy „Quality 47“. Hodnocení kompetenčního rámce.
  • 4. Základy modelu aplikování teorie do praxe TA®
    Předprojektová příprava – projektový plán, pre-motorola report. Implementace projektů – projektová praxe, kros-fertilizace. Vyhodnocení projektů – motorola report, tvorba reflexivního deníku, zprávy. Tvorba podnikatelského portfolia. Konspekty, rešerše a eseje.
  • 5. Základy kompetenčního rámce TA®
    Definice kompetencí, 21 klíčových TA® kompetencí. Kompetence týmového studenta, týmového lídra, týmového podnikatele. Aktivní a pravidelná práce s dovednostním profilem.
  • 6. Principy a zakládání týmových společností
    Podnikavost a podnikání, smysl týmových společností ve výukovém procesu, TA® proces zakládání týmových společností, výběr ideální právní subjektivity.
  • 7. Východiska učící se organizace
    Učící se omezení. Adaptibilita a práce se změnou. Kontinuální učení jako konkurenční výhoda. Znalostní podnik, znalostní management. Formy a metody učení, cíle a výstupy učení. Participativní a holistický přístup.
Teaching methods (in Czech)
forma výuky: cvičení požadavky na studenta: semestrální práce (zpracování odborného konspektu na vybranou povinnou nebo doporučenou literaturu), zpracování podnikatelského portfolia (nejčastěji obsahující zprávu z podnikatelské praxe v týmové společnosti, projektovou dokumentaci nebo případové studie)
Assessment methods (in Czech)
hodnotící metody: semestrální práce (20 % hodnocení), zpracování podnikatelského portfolia (20 % hodnocení), ústní obhajoba podnikatelského portfolia (60 % hodnocení)
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Winter 2021, Winter 2023.
  • Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/zima2022/PEMBPTAP1