MARKETING SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING SLUŽEB
Info
Období
léto 2024

„Dnes již nestačí uspokojit potřeby zákazníka. Musíte ho potěšit.“

ORGANIZACE STUDIA

Obsah přednášek a seminářů je vzájemně obsahově propojený. Do výuky bude také v rámci vybraných přednášek a seminářů zapojen odborník z praxe.

Nezapomeňte si důkladně přečíst podmínky studia na začátku semestru. Zároveň můžete získat bonusové body z cvičných dobrovolných testů (časově omezeno!), z účasti na přednášce odbnorníka z praxe, z aktivní účasti na seminářích. Bonusové body se  Vám mohou hodit při závěrečném hodnocení :-)

VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.  - semináře

Aneta Beranová, M. A.  – manažerka marketingových kampaní DM/Marketing & Nákup (Aneta.Beranova@dm.cz)  - odborník z praxe


Kapitola obsahuje:
3
PDF

Kapitola obsahuje:
3
Odpovědník

PODMÍNKY ABSOLVOVÁNÍ, KLASIFIKACE, ORGANIZACE SEMINÁŘŮ

STUDIJNÍ MATERIÁLY

9. přednáška - prezentace
Procesy a kvalita ve službách
11. přednáška - prezentace
Marketingové plánování a strategie v oblasti služeb

BONUSOVÉ CVIČNÉ TESTY - DOBROVOLNÉ

POKYNY K VYPRACOVÁNÍ CVIČNÝCH TESTŮ

Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1bonusový bod (celkově ze všech testů 3 bonusové body), které se mu připočítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.

Možnost vypracování testů je časově omezena od 22/2/2024 do 16/5/2024 a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.

Obsah testů:

Cvičný test 1:  úloha marketingu ve službách, vlastnosti služeb, marketingový mix, STP, chování zákazníků

Cvičný test 2: produkt, cena, distribuce, materiální  prostředí, marketingová komunikace

Cvičný test 3:  lidský faktor ve službách, procesy, kvalita, marketingový výzkum služeb, marketingové plánování a strategie, CRM