FPF:UCJIK334 Italština v písni 2 - Informace o předmětu
UCJIK334 Italština v písni 2
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2024
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- dott. Matteo Maria Quintiliani, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- dott. Matteo Maria Quintiliani, Ph.D.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Italština (jednooborové) (program FPF, B7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Studijním materiálem je dalších 12 písní z tvorby italských zpívajících autorů, které se vyznačují především svým obsahově závažným textem. Témata písní, která odrážejí každodenní realitu života v Itálii od 60. let po současnost, se ve druhé sérii cvičení stanou východiskem ústní diskuse i náměty písemných příspěvků. Posluchači si tak ověří a rozvinou své komunikativní schopnosti a dovednosti. Cílem tohoto kurzu je další prohlubování motivace a zájmu studentů o italskou kulturu, zároveň však i upevnění znalosti jazyka získané v jiných předmětech a rozšíření slovní zásoby posluchačů. Literatura: Povinná literatura: Borgna, G. Storia della canzone italiana. Bari: Laterza, 1985. Costamagna, L. Cantare l'italiano. Perugia: Guerra, 1990. Naddeo, C. M., Trama, G. Canta che ti passa. Firenze: Alma, 2000. + nahrávky písní
- Osnova
- Contents:
1. G. Paoli: Il cielo in una stanza (1960)
2. F. De André: La guerra di Piero (1962)
3. A. Celentano: Il ragazzo della via Gluck (1966)
4. C. Baglioni: Questo piccolo grande amore (1973)
5. R. Cocciante: Margherita (1976)
6. L. Dalla: L'anno che verr? (1978)
7. E. Bennato: Vender? (1979)
8. S. Caputo: Sabato italiano (1984)
9. G. Nannini: Fotoromanza (1984)
10. F. Mannoia: Basta innamorarsi ancora di te (1986)
11. E. Ramazzotti: Adesso tu (1986)
12. Zucchero: Non ti sopporto pi? (1987)
- Contents:
- Vyučovací jazyk
- Italština
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2024/UCJIK334