FPF:UCJIOPBP20 Italština pro hospod. sféru 2 - Informace o předmětu
UCJIOPBP20 Italština pro hospodářskou sféru 2
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Táňa Pavlíková Alešová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Táňa Pavlíková Alešová, Ph.D.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UCJIOPBP20/A: St 16:25–18:00 435, T. Pavlíková Alešová
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Italština pro odbornou praxi (program FPF, IOP)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je poskytnout studentům základní informace z oblasti marketingu a s ním souvisejícími tématy (výrobek a výroba, distribuce, reklama a podpora prodeje), dále z oblasti obchodu, logistiky apřepravy a základní orientaci v oblasti bankovnictví, platebních metod, finančních investic, fakturace a plateb. Důraz je kladen zejména na zvládnutí terminologie probíraných témat tak, aby byl student schopen vést diskuzi na dané téma. Na základě rozboru autentických materiálů se student seznámí také s morfologickou, syntaktickou a lexikální charakteristikou odborného textu.
- Výstupy z učení
- Student se orientuje v oblasti marketingu, obchodu, logistiky a přepravy a má základní orientaci v oblasti bankovnictví, platebních metod, finančních investic, fakturace a plateb. Ovládá základní italskou terminologii vážící se k těmto tématům tak, že je schopen vést diskuzi na dané téma.
- Osnova
- 1. Marketing e ricerche di mercato 2. Prodotto 3. Produzione, produttività, descrivere un procedimento 4. Marchio, marca e logo. Innovazione 5. Commercio. Globalizzazione 6. Distribuzione 7. Spedizioni e trasporti 8. Pubblicità e promozione delle vendite 9. Settore bancario, servizi offerti dalle banche 10. Metodi di pagamento 11. Investimenti finanziari 12. Fatturazione e pagamenti (solleciti e recupero crediti) 13. Revisione
- Literatura
- povinná literatura
- Pelizza, G., Mezzadri, M. L’italiano in azienda. Perugia: Guerra, 2002.
- Cherubini, N. Convergenze: iperlibro di italiano per affari. Roma: Bonacci, 2012.
- doporučená literatura
- Incalcaterra McLoughlin, L. Italiano per economisti. Firenze: Alma Edizioni, 2015.
- Cherubini, N. L’italiano per gli affari. Bonacci, 1992
- Výukové metody
- seminář
- Metody hodnocení
- Povinná účast 70%, vypracování týdenních domácích úkolů, písemný test.
- Vyučovací jazyk
- Italština
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2024/UCJIOPBP20