UCJCA457 Marketing

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2008
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Garance
doc. PhDr. Pavel Kolář, CSc.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Stručná charakteristika předmětu: Seminář pokrývá tato témata: Výroba a prodej, metody prodeje a metody podpory prodeje. Marketing jako systém. Průzkum trhu, stanovení pravděpodobného vývoje v poptávce, role konkurence, metody propagace. Jazyková stránka propagace.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 1994, léto 1995, léto 1996, léto 1997, léto 1998, léto 1999, léto 2000, léto 2001, léto 2002, léto 2003, léto 2004, léto 2005, léto 2006, léto 2007, léto 2009.