FPF:UCJNRPP2 Řízená ped. praxe 2 - Informace o předmětu
UCJNRPP2 Řízená ped. praxe 2
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2008
- Rozsah
- 0/0. 20 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Němčina pro školskou praxi (program FPF, B7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Tento předmět se realizuje formou mikrovýstupů a celohodinových pedagogických výstupů. Pozornost bude věnována zejména plánování hodin, stanovování cílů hodin, konstrukci fází hodin. Nedílnou součástí bude i otázka sebeevaluace učitele Požadavky: Studenti absolvují v rámci předmětu 5 mikrovýstupů a 10 celohodinových výstupů. Přípravy hodin a jejich komentář včetně příloh zaznamenají do deníku praxe. Studijní literatura a studijní pomůcky Literatura: Bertrand, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. Glaboniat, M. / Müller, M. / Schmitz, H. / Rusch, P. / Wertenschlag, L.: Profile Deutsch. Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen. Berlin, München: Langenscheidt, 1998. Piepho, H-E.: Deutsch als Fremdsprache in Unterrichtssikzzen. Heidelberg: Roland Ansager Verlag, 1980. Průcha, J.: Moderní pedagogika. Věda o edukačních procesech. Praha: Portál, 1996. Schmidt, R.: Unterrichtsplanung. In: Henrici,G.: Einführung in die Didaktik Deutsch als Fremdsprache mit Videobeispielen. Band 2. Hohengehren: Schneider Verlag, 1994. Prášilová, M.: Tvorba vzdělávacího programu. Praha: Triton, 2006. Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. Weigmann, J.: Unterrichtsmodelle für Deutsch als Fremdsprache. Ismaning: Hueber Verlag, 1993.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2008/UCJNRPP2