FPF:UCJCI113 Practical Language Skills 4 - Course Information
UCJCI113 Practical Language Skills 4
Faculty of Philosophy and Science in OpavaSummer 2011
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Táňa Pavlíková Alešová, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Táňa Pavlíková Alešová, Ph.D.
Institute of Foreign Languages – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Italian in combination with another discipline (programme FPF, B6107 HuSt)
- Italian in combination with another discipline (programme FPF, B7310 Filo)
- Course objectives (in Czech)
- Kurz je pokračováním Praktického cvičení z italštiny 3 a je zaměřen na další rozvíjení a zdokonalování praktických jazykových znalostí a komunikativních dovedností posluchačů, zvládnutí náročnějších pasáží italské gramatiky a rovněž na rozšiřování slovní zásoby. Posluchači se dostávají na úroveň samostatných uživatelů jazyka. Nahrávky delších projevů rodilých mluvčích (rozhovory, zprávy, ukázky z filmů) a četba středně obtížných literárních i neliterárních textů na současná témata napomáhají rozvoji schopnosti posluchačů rozumět mluvenému i psanému slovu a slouží zároveň jako základ pro diskusi a pro konverzační i písemná cvičení na běžné náměty. Cílem druhého bloku jazykových cvičení je dosažení úrovně B2 SERR. Sylabus: 1.-2. Esprimere sogni e desideri; reagire davanti a un desiderio espresso da altri; esprimere condizioni irreali; Usi del condizionale; periodo ipotetico (revisione) 3.-4. Chiedere la durata o il periodo di tempo trascorso a partire da un avvenimento; differenze tra narrazioni orali e scritte (lettere); Usi dei tempi passati; passato remoto nelle narrazioni di tipo letterario (revisione) 5.-6. Esprimere ipotesi, esprimere l'accordo e il disaccordo; escludere un'ipotesi; presentare le informazioni come opinioni personali di chi parla; Congiuntivo nelle proposizioni oggettive e soggettive; usi del futuro (revisione) 7.-8. Parlare di azioni future decise e stabilite o incerte; esprimere desideri, fare ipotesi, progetti; Modi di esprimere l'idea del futuro; proposizioni implicite (revisione) 9.-10. Fare paragoni basati su quantit? e altre caratteristiche; istruzioni scritte e orali; Usi di di/ che + secondo termine di paragone; imperativo e infinito (revisione) 11.-12. Ubicare geograficamente; parlare di regioni e citt?; prenotare un albergo; Esercizi di revisione generale Gruppo meta. Due. Corso comunicativo di italiano per stranieri. Roma: Bonacci, 1993. Silvestrini, M. a kol. L'italiano e l'Italia. Perugia: Guerra, 1995. + nahrávky rodilých mluvčích Požadavky: Předpokladem pro zapsání do předmětu je úspěšné absolvování předmětu Praktické cvičení z italštiny 3. Dále se vyžaduje aktivní účast na cvičeních (min. 80%), 2 testy během semestru.
- Language of instruction
- Italian
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2011, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2011/UCJCI113