FPF:ULGATLA061 Mystery Shopping - Informace o předmětu
ULGATLA061 Mystery Shopping
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2016
- Rozsah
- 1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Alexandr Burda (přednášející)
Mgr. Alexandr Burda (cvičící) - Garance
- Mgr. Alexandr Burda
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Kulturní dědictví v regionální praxi (program FPF, B7106 HiSt)
- Lázeňství a turismus (program FPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vést studenty k aplikaci již dosažených znalostí a vědomostí v praxi. Předmět navazuje na znalosti z oblasti marketingu a gastronomie. Teoretická část výuky je vedena formou přednášek, na nichž jsou studentům objasněny základní kritéria posuzování kvality služeb v pohostinství. Praktická část výuky probíhá formou seminářů, kdy studenti pracují samostatně a realizují výzkum formou mystery shoppingu na konkrétních gastronomických zařízeních.
- Osnova
- Teoretická část výuky je vedena formou přednášek, na nichž jsou studentům objasněny základní kritéria posuzování kvality služeb v pohostinství. Praktická část výuky probíhá formou seminářů, kdy studenti pracují samostatně a realizují výzkum formou mystery shoppingu na konkrétních gastronomických zařízeních.
- Literatura
- doporučená literatura
- BURDA, A. A KOL. Mystery shopping - prolegomena. Opava, SU, ULGAT, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2. info
- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. info
- HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3. info
- KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-888-0. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5. info
- HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5. info
- BURKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELINS, W. Marketing. Boston: IRWIN, 1989. ISBN 0-256-07513-1. info
- Informace učitele
- Podmínkou pro absolvování předmětu je návštěva minimálně tří gastronomických zařízení na vlastní náklady studenta. Studenti budou pracovat ve dvoučlenných týmech, po návštěvě zařízení zpracují hodnotící formuláře za jednotlivé provozovny, vypracují a následně prezentují výstupy seminární práce shrnující poznatky týkající se zkoumané problematiky využitím Mystery shoppingu. Její součástí bude dále hodnocení a zápis z hodnocení. Nejúspěšnější provozovny budou graficky zpracovány a podklady předány vyučujícímu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2016/ULGATLA061