FPF:UCJAP022 Praktická cvičení 5 - Informace o předmětu
UCJAP022 Praktická cvičení 5
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2020
- Rozsah
- 0/0/18. Seminář 18 HOD/SEM. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Marie Crhová, Ph.D., MA (cvičící)
PhDr. Libor Práger, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Marie Crhová, Ph.D., MA
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UCJAP022/A: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Práger
- Předpoklady
- TYP_STUDIA(B)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Angličtina pro školskou praxi (program FPF, B7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Cvičení je pokračováním předmětu Praktická cvičení 4. Cílem cvičení je všestranný rozvoj mluvních i písemných dovedností studenta a obohacování jeho slovní zásoby. Budou probrány lekce 7-9 učebnice CAE Result.
- Osnova
- Sylabus:
1. Traces of the past (Themed texts)
Participle clauses
Phrasal verbs with off and in
Word formation, A competition entry
2. The big issues (Mean machines)
Conditionals
Big issues, Multiple-choice cloze
Expressions with end, A magazine article
3. It's a crime (Writing crime fictions)
Passives
Crime and punishment, Open cloze
Phrasal verbs with out and over
- Sylabus:
- Literatura
- doporučená literatura
- Martin Hewings:. Advanced Grammar in Use, Cambridge, CUP, 1999. info
- Gude, K.; Stephens, M.:. CAE Result. Student's Book. OUP. 2008. ISBN 978-0-19-480039-6. info
- Cambridge Advanced Learner's Dictionary, Cambridge, CUP, 2005. info
- O'Dell, F., McCarthy, M.:. English Vocabulary in Use, Cambridge, CUP, 2002. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Předmět je zakončen komplexní zkouškou, kterou student vykoná na konci kurzu. Zkouška bude sestávat z pěti částí: poslech, gramatika a slovní zásoba, čtení, psaní a ústní zkouška.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2020/UCJAP022