FPF:UCJAP050 Analýza cizojazyčné učebnice - Informace o předmětu
UCJAP050 Analýza cizojazyčné učebnice
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2022
- Rozsah
- 0/0/3. Seminář 3 HOD/SEM. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Lenka Jašková (cvičící)
- Garance
- Mgr. Lenka Jašková
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Angličtina pro školskou praxi (program FPF, B7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Studenti budou uvedeni do problematiky metod hodnocení a výběru učebnice vhodných pro danou cílovou skupinu. Budou představeny různé aspekty používání učebnic cizího jazyka, které budou uvedeny diskuzí o potřebnosti a využitelnosti učebnic vůbec. Při evaluaci cvičení věnovaných jednotlivým jazykovým dovednostem se studenti seznámí i s metodami adaptace a adjustace. Prostor bude vyhrazen hodnocení jednotlivých komponentů učebnic a učebnicových souborů.
- Osnova
- Sylaby:
1. How necessary is a coursebook?
2. Students, teachers, and textbooks
3. How to use textbooks
4. The four skills in coursebooks
5. Listening skills
6. Speaking skills
7. Reading skills - elementary level
8. Reading skills - intermediate to advanced levels
9. Writing skills - elementary level
10. Writing skills - intermediate to advanced
11. The teacher's books
12. Choosing and evaluating textbooks
- Sylaby:
- Literatura
- doporučená literatura
- Brumfit, Ch. and Roberts, J.T.:. A Short Introduction to Language and Language Teaching with a Comprehensive. info
- Kramsch, C.:. Context and Culture in Language Teaching, Oxford University Press, 1993. info
- Tomalln, B. a Stempleski, S.:. Cultural Awareness, Oxford University Press, 1993. info
- Hrehovčik, T a Uberman, A.:. English Language Teaching Methodology, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego,. info
- Hrehovčik, T.:. Evaluation of Foreign Language Textbooks, Prešov, 2003. info
- Harmer, J.:. How To Teach English, Longman, 1998. info
- Cunningsworth, A.:. Choosing Your Coursebook, Heinemann Publishers Ltd, 1995. info
- Scrivener, J.:. Learning Teaching, Heinemann ELT, 1994. info
- Anderson, A. a Lynch, T.:. Listening, Oxford University Press, 1988. info
- Duff, A. a Maley, A.:. Literature, Oxford University Press, 1990. info
- Grant, N.:. Making the Most of Your Textbook, Longman, 1987. info
- Fried-Booth, D.L.:. Project Work, Oxford University Press, 1986. info
- Harmer, J.:. Teaching and Learning Grammar, Longman Group UK Ltd, 1987. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Individuální práce bude zpracována formou portfolia, kde budou studenti zaznamenávat jednak své komentáře a dotazy a také zpracované úkoly týkající se hodnocení cvičení a učebnic.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2022/UCJAP050