KCJPN15 Odborný jazyk pro hotelnictví - němčina - 5. část

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2008
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. David Martinek (cvičící)
Mgr. Květuše Mozielowská (cvičící)
Mgr. Irena Orszulik, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Irina Ruberova (cvičící)
Garance
Mgr. Irena Orszulik, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých (odborný jazyk) Cílem předmětu je seznámit studující se všemi situacemi, se kterými přijdou zaměstnanci hotelů a turistických zařízení do styku, a naučit je tyto situace úspěšně zvládat, jak ústní tak i písemnou formou. Předmět zahrnuje všechny fáze písemného styku mezi hotelem, hostem a cestovní kanceláří, přičemž je důraz kladen na moderní styl písemné komunikace. Cvičení a úlohy jsou orientovány na praxi a vedou k úspěšnému porozumění textu a k efektivnímu způsobu písemné komunikace s přihlédnutím k moderním komunikačním médiím.
Osnova
  • 1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
    2. Anfrage
    3. Angebot
    4. Gegenangebot
    5. Abschlägige Antwort
    6. Reservierung
    7. Bestätigung der Reservierung
    8. Änderung und Bestätigung
    9. Annullierung
    10. Abrechnung
    11. Informationen über Hoteldienstleistungen
    12. Reklamation
    13. Antwort auf Reklamation
    1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
    Der deutsche Standard-Geschäftsbrief. Die Form der kaufmännischen Mitteilungen - Geschäftsbrief, Telefax und E-Mail.
    2. Anfrage
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    3. Angebot
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    4. Gegenangebot
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    5. Abschlägige Antwort
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    6. Reservierung
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    7. Bestätigung der Reservierung
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    8. Änderung und Bestätigung
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    9. Annullierung
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    10. Abrechnung
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    11. Informationen über Hoteldienstleistungen
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    12. Reklamation
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
    13. Antwort auf Reklamation
    Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen


Literatura
    povinná literatura
  • BARBERIS, P., BRUNO, E. Deutsch im Hotel - Korrespondenz. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2001. ISBN 3-19-001647-X. info
  • BARBERIS, P., BRUNO, E. Deutsch im Hotel - Gespräche führen. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2000. ISBN 3-19-001646-1. info
Informace učitele
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 70% docházku.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2007.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2008/KCJPN15