MARPGEC Geografie České republiky

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2009
Rozsah
0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Garance
Ing. Milan Němčanský
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na přednáškách se posluchači seznámí se základy geografie cestovního ruchu včetně vymezení pojmů, činitelů rozvoje a rozmístění cestovního ruchu, typizací a kategorizací středisek cestovního ruchu, vyhodnocení potenciálu cestovního ruchu. Poté následuje rozdělení cestovního ruchu České republiky podle regionů a mikroregionů a jeho řízení v rámci administrativního rozdělení státu.
Osnova

  • 1. Teoretické problémy geografie cestovního ruchu
    2. Geografie cestovního ruchu v České republice
    3. Rajonizace cestovního ruchu
    4. Potenciál cestovního ruchu
    5. Charakteristika cestovního ruchu v jednotlivých krajích
    6. Ekologické hledisko rozvoje cestovního ruchu
    7. Stavební zákon a Zákon o územním plánování
    8. Vývoj cestovního ruchu v ČR
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2009/MARPGEC