OPF:KCJKPN24 Němčina 2 - část 4. - Informace o předmětu
KCJKPN24 Němčina 2 - část 4.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2013
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- M.A. Alexander Alisch (cvičící)
Mgr. Marta Banková (cvičící)
PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Michaela Kryšpínová (cvičící)
Mgr. Blanka Mikolajková (cvičící)
Mgr. Květuše Mozielowská (cvičící) - Garance
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- Student si může zapsat část 4., má-li splněny části 1., 2. a 3., případně studuje-li současně části 3. a 4.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Evropská integrace (program OPF, B_HOSPOL)
- Hotelnictví (program OPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Úroveň - B 1.2 středně pokročilí Předmět zahrnuje všechny fáze písemného styku mezi hotelem, hostem a cestovní kanceláří, přičemž je důraz kladen na moderní styl písemné komunikace. Cvičení a úlohy jsou orientovány na praxi a vedou k úspěšnému porozumění textu a k efektivnímu způsobu písemné komunikace s přihlédnutím k moderním komunikačním médiím. Předmět směřuje k osvojení znalostí a dovedností dostatečných k řešení základních situací ve sféře obecného a/nebo profesního jazyka. Předmět formuje cizojazyčné návyky posluchačů tak, že po jeho absolvování budou schopni porozumět běžným obratům společenského styku a umět je aplikovat, reagovat v běžných každodenních situacích. Zaměřuje se na možné situace, se kterými přicházejí do styku zaměstnanci hotelu a turistických zařízení. V popředí učebního procesu stojí kompetence k profesnímu jednání získáním odborných znalostí a sociálních kompetencí na příkladech z oblasti turismu. Součástí předmětu je nácvik strategií v oblasti lexikálně-gramatické, porozumění čtenému textu, psaní, poslechu s porozuměním a mluveného projevu s důrazem na interkulturní kompetenci.
- Osnova
- 1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
2. Anfrage
3. Angebot
4. Gegenangebot
5. Abschlägige Antwort
6. Reservierung
7. Bestätigung der Reservierung
8. Änderung und Bestätigung
9. Annullierung
10. Abrechnung
11. Informationen über Hoteldienstleistungen
12. Reklamation
13. Antwort auf Reklamation
1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
Der deutsche Standard-Geschäftsbrief. Die Form der kaufmännischen Mitteilungen - Geschäftsbrief, Telefax und E-Mail.
2. Anfrage
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
3. Angebot
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
4. Gegenangebot
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
5. Abschlägige Antwort
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
6. Reservierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
7. Bestätigung der Reservierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
8. Änderung und Bestätigung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
9. Annullierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
10. Abrechnung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
11. Informationen über Hoteldienstleistungen
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
12. Reklamation
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
13. Antwort auf Reklamation
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
- 1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
- Literatura
- Výukové metody
- Seminární výuka
- Metody hodnocení
- Test
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Informace učitele
- Předmět je ukončen zkouškou. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 60% docházku.
Student si může zapsat část 4., má-li splněny části 1., 2. a 3., případně studuje-li současně části 3. a 4. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2013/KCJKPN24