OPF:MARPKOR Marketingová korespondence - Informace o předmětu
MARPKOR Marketingová korespondence
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2014
- Rozsah
- 1/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Miroslava Heczková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- MAREMAR Marketing || MARKMAR Marketing || MARPMAR Marketing || PEMEMAR Marketing || PEMKMAR Marketing || PEMPMAR Marketing
Předpokladem je absolvování předmětu Marketing. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Marketingová korespondence je poskytnout studentům kvalitní teoretické znalosti o významu písemného projevu při zabezpečování marketingových cílů firmy a také praktické dovednosti účelné a správné tvorby písemností využívaných v každodenních podnikatelských činnostech při naplňování marketingové koncepce, jako jsou výzkum trhu, navazování kontaktů se zákazníky, plánování výroby a získávání dodavatelů, inzerce, propagace, prodej a servis, financování a personální obsazování pracovních míst. Rozvoj a využívání moderních komunikačních technologií, Internetu a e-mailové pošty pak zároveň znamená, že každý pracovník komunikuje se svým partnerem přímo a znalost správné tvorby zprávy či sdělení se pak pro něj stává naprostou nezbytností
- Osnova
- 1. Písemný projev v marketingové komunikaci
2. Základy normalizované úpravy písemností
3. Struktura obchodního dopisu
4. Písemnosti při obchodování
5. Jak psát nabídkové dopisy
6. Řešení problémů ve vztazích se zákazníky
7. Tvorba reklamních textů - 1. část
8. Tvorba reklamních textů - 2. část
9. Písemnosti při marketingové organizaci a řízení firmy
10. Korespondence na pracovním trhu
11. Osobní dopisy
12. Písemnosti právního charakteru
13. Marketingová korespondence na Internetu
- 1. Písemný projev v marketingové komunikaci
- Literatura
- povinná literatura
- HECZKOVÁ, M. Marketingová korespondence. Karviná SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-438-6. info
- FLEISCHMANNOVÁ, E., KULDOVÁ, O. Obchodní korespondence. Fortuna, 2005. ISBN 80-7168-718-9. info
- BIRD, D. Jak psát obchodní dopisy s nabídkou. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0373-0. info
- KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text. Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7. info
- doporučená literatura
- MAITLAND, I. Jak psát obchodní korespondenci. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-324-2. info
- NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1. info
- KULDOVÁ, O. Normalizovaná úprava písemností - komentovaná norma s ukázkami. Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-656-5. info
- Výukové metody
- Demonstrace dovedností
Seminární výuka - Metody hodnocení
- Zápočet
- Informace učitele
- seminární práce, 70% účast na seminářích, zápočtový test
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2014/MARPKOR