OPF:CVAPA13 Angličtina 1 - část 3. - Informace o předmětu
CVAPA13 Angličtina 1 - část 3.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Martina Chylková (cvičící)
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. - Předpoklady
- Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Hotelnictví (program OPF, B6503GAHOT)
- Řízení logistiky (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých Kurz vychází z úrovně intermediate anglického odborného jazyka zaměřeného hlavně na sféru ekonomie a obchodu. Studenti prohloubí a upevní své dosavadní znalosti, a to hlavně v oblasti obchodní komunikace, ale i v oblasti písemných projevů či administrativních záležitostí. Student bude schopen číst texty zaměřené na ekonomii, management, marketing a finance a vyjadřovat se k nim. Kurz má za úkol seznámit studenty se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby a také vést studenty k uvědomělému a cílevědomému používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak gramatické přesnosti.
- Osnova
- 1.- 3. Corporate culture
4.- 6. Customer support
7.- 9. Products and packaging
10. - 12.Careers
13. Revision of the materiál
1. Corporate Culture
Work culture and placements
Work organization and responsibility
Homework: DVD and self-study
2. Corporate Culture
Past tenses and advice structures
Meeting - one-to-one
Homework: DVD and self-study
3. Corporate Culture
A placement report
Case study - counseling
Review 1
4. Customer support
Call centres
Customer service and telephoning
Homework: DVD and self-study
5. Customer support
Asking questions and giving instructions
Dealing with problems by telephone
Homework: DVD and self-study
6. Customer support
Formal and informal correspondence
Case study - Cybertartan Software
Review 2
7. Products and packaging
Packaging
Specifications and features
Homework: DVD and self-study
8. Products and packaging
Articles, relative clauses and noun combinations
Presentations - structure
Homework: DVD and self-study
9. Products and packaging
A product description
Case study - Big Jack's Pizza
Review 3
10. Careers
Career choices
Careers, personal skills and qualities
Homework: DVD and self-study
11. Careers
Present tenses
Job interviews
Homework: DVD and self-study
12. Careers
A CV
Case study - Gap years and career breaks
Review 4
13. Revision of the material
- 1.- 3. Corporate culture
- Literatura
- povinná literatura
- ALLISON, J, EMMERSON, P. The Business Intermediate. Student's Book. Oxford: Macmillan Education, 2007. ISBN 978-1-4050-8185-6. info
- HARDING, K., HENDERSON, P. High Season. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451308 4. info
- HARDING, K., HENDERSON, P. High Season, Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451310 6. info
- Výukové metody
- Seminární výuka
- Metody hodnocení
- Zápočet
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://elearning.opf.slu.cz/course/view.php?id=237
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 60% docházku.
Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2017/CVAPA13