OPF:OPFMBA06 Strategický marketing - Informace o předmětu
OPFMBA06 Strategický marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2019
- Rozsah
- Přednáška 9 HOD/SEM. 0 kr. Ukončení: dzk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Master of Business Administration (MBA) (program OPF, C_MBA)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit účastníky se strategickou rovinou marketingu, konkrétně budou účastníci seznámeni s vývojem marketingu, vznikem strategického marketingu a novými marketingovými trendy. Dále budou účastníci seznámeni s plány obchodních modelů jako novou alternativou plánů, situačními analýzami nutnými pro správné plánování strategií, samotnými strategiemi obecně a podle marketingového mixu. V neposlední řadě budou probrány i firemní trhy.
- Osnova
- 1) Úvod do strategické marketingu.
2) Plátna obchodních modelů.
3) Marketingové situační analýzy.
4) Firemní trhy.
5) Strategie a plánování.
6) Strategie podle marketingového mixu.
- 1) Úvod do strategické marketingu.
- Informace učitele
- https://elearning.opf.slu.cz/course/view.php?id=849
Případová studie na zadané téma. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2019/OPFMBA06