OPF:OPFMBA06 Strategický marketing - Informace o předmětu
OPFMBA06 Strategický marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2021
- Rozsah
- 9/0/0. Přednáška 9 HOD/SEM. 0 kr. Ukončení: dzk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Andrea Valentíny - Rozvrh
- Pá 19. 3. 15:00–17:15 A318, Pá 16. 4. 15:00–17:15 A318, Pá 14. 5. 15:00–17:15 A318
- Předpoklady
- FAKULTA(Rek) && TYP_STUDIA(C)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 7 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/7, pouze zareg.: 0/7 - Mateřské obory/plány
- Master of Business Administration (MBA) (program OPF, C_MBA)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit účastníky se strategickou rovinou marketingu, konkrétně budou účastníci seznámeni s vývojem marketingu, vznikem strategického marketingu a novými marketingovými trendy. Dále budou účastníci seznámeni s plány obchodních modelů jako novou alternativou plánů, situačními analýzami nutnými pro správné plánování strategií, samotnými strategiemi obecně a podle marketingového mixu. V neposlední řadě budou probrány i firemní trhy.
- Osnova
- 1) Úvod do strategické marketingu.
2) Plátna obchodních modelů.
3) Marketingové situační analýzy.
4) Firemní trhy.
5) Strategie a plánování.
6) Strategie podle marketingového mixu.
- 1) Úvod do strategické marketingu.
- Informace učitele
- Případová studie na zadané téma.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2021/OPFMBA06