OPF:OPFMBA06 Strategický marketing - Course Information
OPFMBA06 Strategický marketing
School of Business Administration in KarvinaSummer 2021
- Extent and Intensity
- 9/0/0. 0 credit(s). Type of Completion: dzk.
- Teacher(s)
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
School of Business Administration in Karvina
Contact Person: Ing. Andrea Valentíny - Timetable
- Fri 19. 3. 15:00–17:15 A318, Fri 16. 4. 15:00–17:15 A318, Fri 14. 5. 15:00–17:15 A318
- Prerequisites (in Czech)
- FAKULTA(Rek) && TYP_STUDIA(C)
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 7 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/7, only registered: 0/7 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Master of Business Administration (MBA) (programme OPF, C_MBA)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit účastníky se strategickou rovinou marketingu, konkrétně budou účastníci seznámeni s vývojem marketingu, vznikem strategického marketingu a novými marketingovými trendy. Dále budou účastníci seznámeni s plány obchodních modelů jako novou alternativou plánů, situačními analýzami nutnými pro správné plánování strategií, samotnými strategiemi obecně a podle marketingového mixu. V neposlední řadě budou probrány i firemní trhy.
- Syllabus (in Czech)
- 1) Úvod do strategické marketingu.
2) Plátna obchodních modelů.
3) Marketingové situační analýzy.
4) Firemní trhy.
5) Strategie a plánování.
6) Strategie podle marketingového mixu.
- 1) Úvod do strategické marketingu.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 9 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Summer 2021, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2021/OPFMBA06