OPF:CVAPMHS Marketing hotelových služeb - Informace o předmětu
CVAPMHS Marketing hotelových služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2020
- Rozsah
- 2/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D. (přednášející)
Ing. Miroslava Kostková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- CVAPMHS/01: Út 3. 3. 12:15–12:35 VB126, M. Kostková, P. Pellešová
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30 - Mateřské obory/plány
- Hotelnictví (program OPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
- Osnova
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
2. Poptávka po stravovacích a ubytovacích službách
3. Marketingový informační systém hotelnictví
4. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v hotelnictví
5. Vývoj a zavádění nových služeb
6. Balíčky služeb ubytovacích zařízení
7. Propagace v hotelnictví
8. Formy propagace
9. Destinační marketing/management
10. Event marketing v hotelnictví
11. Využití forem elektronického marketingu v hotelnictví
12. Marketingové plánování v hotelnictví
13. Marketingový plán hotelu
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
- Literatura
- povinná literatura
- BERÁNEK, J. a kol. Moderní řízení hotelového provozu. Praha: MagConsulting, 2016. ISBN 978-80-86724-45-4. info
- JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3. info
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. II. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- doporučená literatura
- POMPUROVÁ, K. a M. GÚČIK. Manažment organizovaných podujatí v cestovnom ruchu. Banská Bystrica: Belianum, 2015. ISBN 978-80-557-0990-1. info
- KOTÍKOVÁ, H. a E. SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-88-87147-05-4. info
- ĎAĎO, J., PETROVIČOVÁ, J., KOSTKOVÁ, M. Marketing služieb. Bratislava: M.Mračko, 2006. ISBN 80-8057-662-9. info
- ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- Výukové metody
- Přednášení
Přednáška s analýzou videozáznamu
Seminární výuka
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Písemná zkouška
- Informace učitele
- seminární práce, 50% povinná účast na seminářích, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2020/CVAPMHS