PEMBKMEM Mediální marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2020
Rozsah
16/0/0. Přednáška 16 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Předpoklady
FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P) && ( PEMBKEMA E-marketing )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Osnova
  • 1. Produktová fotografie
  • 2. Tvorba příspěvků na sociální média
  • 3. Tvorba videa do offline prostředí
  • 4. Tvorba videa do online prostředí
  • 5. Tvorba reklamy do tištěných médií
  • 6. Návrh netradiční formy marketingové komunikace
Literatura
    povinná literatura
  • ŠULA, T., 2017. Ambientní média v reklamě: význam designu při tvorbě ambientních médií. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-682-2.
  • JANOUCH, V. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. info
    doporučená literatura
  • BARKER, C., 2015. Nejlepší triky pro Photoshop: vhodné pro Photoshop CC, CS6 i CS5. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4148-9.
  • KIM, C. M., 2016. Social Media Campaigns: Strategies for Public Relations and Marketing. New York: Routledge. ISBN 9781138948600.
Metody hodnocení
Zpracování seminární práce jako kolekce praktických úkolů z celého semestru (40% hodnocení), písemná zkouška (60% hodnocení).
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.