OPF:CVABKJA3 Profesní angličtina 3 - Informace o předmětu
CVABKJA3 Profesní angličtina 3
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2024
- Rozsah
- 0/0/12. Seminář 12 HOD/SEM. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Martina Chylková
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- CVABKJA3/01: Pá 1. 3. 13:55–15:30 A211, Pá 22. 3. 13:55–15:30 A211, Pá 19. 4. 13:55–15:30 A211, J. Karpeta
CVABKJA3/02: Pá 1. 3. 15:35–17:10 A211, Pá 22. 3. 15:35–17:10 A211, Pá 19. 4. 15:35–17:10 A211, J. Karpeta - Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K) && ( CVABKJA1 Profesní angličtina 1 || CVABPJA1 Profesní angličtina 1 ) && !NOWANY( CVABKJN1 Profesní němčina 1 , CVABKJN2 Profesní němčina 2 , CVABKJN3 Profesní němčina 3 , CVABKJN4 Odborný jazyk německý 4 )
Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3.
Studentovi, který získá certifikát z cizího jazyka s mezinárodní platností, bude na požádání uznána příslušná část dle dosažené úrovně jazyka. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 70 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 38/70, pouze zareg.: 1/70 - Mateřské obory/plány
- předmět má 11 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prohlubovat znalosti obecné angličtiny a zároveň navázat znalosti obchodní angličtiny v běžných situacích v profesním prostředí tak, aby studenti byli připraveni k úspěšnému uplanění na mezinárodním pracovním trhu. Jsou rozvíjeny všechny jazykové dovednosti - mluvení,čtení, poslech a psaní, s důrazem na mluvený projev.
- Výstupy z učení
- After completing the course students will be able to use vocabulary needed for corporate culture, customer care, and career, to cope with office etiquette, to explain a corporate organigram, to name advantages/disadvantages of call centres, to present the four SWOT categories, to deal with problems in customer service - both in oral and written ways, to name common benefits and perks provided by companies, competencies and skills of an employee, to describe the role of social media in careers.
- Osnova
- 1. Corporate culture ? Work culture and placements Company culture. Dress code. Office etiquette. Unwritten rules om the workplace. Past tenses and advice structures. A placement report. Report structure. 2. Corporate culture ? Work organization and responsibility Company departments. Job titles. Ways of describing responsibilities. Words relating to work organization. Organigram. Meetings one-to-one. Adjectives to describe behaviour. Diplomatic expressions. 3. Customer support ? Call centres Customer service technology. A SWOT chart. Outsourcing. Questions and instructions. Yes/No questions. Wh- questions. Making requests. Giving instructions. 4. Customer support ? Customer service and telephoning, dealing with problems Personal qualities. Describing problems. Phrasal verbs for phoning. Golden rules of customer service. Dealing with problems by phone. Expressions for giving instructions. Handling a technical problem. Telephone language. Improving a conversation. 5. Careers ? Career choices Career, jobs and vocations. Managing your career. Job benefits. Present tenses. Gap years and career breaks. Applying for a placement. 6. Careers ? Job interviews Recruitment and employment verbs. Skills and qualities. Attending a job interview. Social networking in careers. Placement interviews.
- Literatura
- povinná literatura
- CHYLKOVÁ, Martina a Janusz KARPETA. Cizojazyčná příprava AJ3. Karviná: SU OPF, 2018, 125 s. info
- doporučená literatura
- VINCE, M. New Intermediate Language Practice with Key. Oxford, 2007. ISBN 9781405007689. info
- Aspinall, T., Bethel, G. Test your business vocabulary in use. Cambridge, 2007. ISBN 987-0-521-53254-9. info
- Bürger, J. Velký ekonomický slovník anglicko-český/ česko-anglický. Plzeň, 2007. ISBN 978-80-7238-639-0. info
- MURPHY, R. English Grammar in Use. Cambridge, 2006. ISBN 0521537622. info
- Dynda, A., Dyndová, E. Česko-anglický obchodní poradce. Praha, 2004. ISBN 80-7310-017-7. info
- Výukové metody
- tutoriál
- Metody hodnocení
- průběžné testy - písemný 20 bodů/ústní 20 bodů seminární práce 10 bodů zápočtový test 50 bodů 60% požadováno k zápočtu
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Požadavky na studenta: docházka na semináře, průběžné testy. Hodnotící metody: účast a diskuze na seminářích (10 % hodnocení), průběžný ústní test (15 % hodnocení), průběžný písemný test (15 % hodnocení), závěrečný zápočtový test (60 % hodnocení).
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2024/CVABKJA3