MARPMASA Marketing of Services

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2008
Rozsah
2/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Marta Wilczková (přednášející)
Ing. Marta Wilczková (cvičící)
Garance
prof. Ing. František Němec, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. Prentice Hall, 2008. ISBN 9780131357976. info
  • JANEČKOVÁ, L. Marketing of Services. SU OPF Karviná, 2003. ISBN 80-7248-189-4. info
  • PALMER, A. Principles of Services Marketing. McGraw-Hill, Maidenhead, 1998. info
    doporučená literatura
  • SEIDL-HOHENVERLDERN. Mezinárodní právo veřejné. Praha: Codex, 1999. ISBN 80-85963-82-5. info
  • HORNER S., SWARBROOKE J. Marketing Tourism, Hospitality And Leisure In Europe. London: International Thompson Business Press, 1996. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2009, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015.