OPF:MARPMASA Marketing of Services - Informace o předmětu
MARPMASA Marketing of Services
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2009
- Rozsah
- 2/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Marta Wilczková (přednášející)
Ing. Marta Wilczková (cvičící) - Garance
- prof. Ing. František Němec, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketing and Management (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- The course introduces students with marketing application in field of services. The course involves a definition of the services and their specific characteristics, which are originate for spread marketing mix of services. It makes possible to understand a meaning and methods of the marketing research in services, the formalization of marketing strategic plan and exploitation of marketing mix particular tools for perfection of process provision of services.
- Osnova
- 1. What services are
2. The marketing access to the services
3. Strategic marketing planning
4. Marketing research in services
5. Service product
6. Pricing
7. Channels of distribution in services
8. Communication mix
9. People in services
10. Physical evidence
11. Processes
12. Quality management in services
13. Practical experience with new marketing trends in services
- 1. What services are
- Literatura
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- 1x seminář work, 60% implication in seminar, 1x written exam test
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2009/MARPMASA