OPF:PEMNAOOR Trade Organizations - Informace o předmětu
PEMNAOOR Trade Organizations
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2019
- Rozsah
- 2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh
- Út 8:05–9:40 B206
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(N) && FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20 - Mateřské obory/plány
- Business Economics and Management (program OPF, N_EKOMAN, směr Marketing and Trade)
- Literatura
- povinná literatura
- COX, E. Retail Analytics: The Secret Weapon. New Jersey: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-09984-1. info
- ZENTES, J., MORSCHETT, D. and H. SCHRAMM-KLEIN. Strategic Retail Management. Gabler Verlag, 2011. ISBN 978-3-8349-2536-7. info
- doporučená literatura
- LEWIS, R. and M. DART. The new rules of retail. NY: Palgrave MacMillan, 2014. ISBN 978-1-137-27926-2. info
- AANDERSON, C. Architects on Orchard Road: Evolution of a Retail Streetscape. Mulgrave: Images Publishing Group, 2012. ISBN 978-1-86470-462-4. info
- KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. info
- Výukové metody
- Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
- Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2019/PEMNAOOR