PEMNAOOR Trade Organizations

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2019
Rozsah
2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Rozvrh
Út 8:05–9:40 B206
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PEMNAOOR/01: Út 9:45–10:30 B206, M. Klepek
Předpoklady
FAKULTA ( OPF ) && TYP_STUDIA ( N ) && FORMA ( P )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • COX, E. Retail Analytics: The Secret Weapon. Online. New Jersey: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-09984-1. [citováno 2024-04-24] info
  • ZENTES, J., MORSCHETT, D. and H. SCHRAMM-KLEIN. Strategic Retail Management. Online. Gabler Verlag, 2011. ISBN 978-3-8349-2536-7. [citováno 2024-04-24] info
    doporučená literatura
  • LEWIS, R. and M. DART. The new rules of retail. Online. NY: Palgrave MacMillan, 2014. ISBN 978-1-137-27926-2. [citováno 2024-04-24] info
  • AANDERSON, C. Architects on Orchard Road: Evolution of a Retail Streetscape. Online. Mulgrave: Images Publishing Group, 2012. ISBN 978-1-86470-462-4. [citováno 2024-04-24] info
  • KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Online. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. [citováno 2024-04-24] info
Výukové metody
Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2016, zima 2017, léto 2018, zima 2018, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.