OPF:PEMNPMK2 Marketingová komunikace 2 - Informace o předmětu
PEMNPMK2 Marketingová komunikace 2
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2019
- Rozsah
- 2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh
- St 8:05–9:40 A211
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PEMNPMK2/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Kopřivová - Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(N) && FORMA(P) && ROCNIK(2)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50 - Mateřské obory/plány
- Podniková ekonomika a management (program OPF, N_EKOMAN, směr Marketing a obchod)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je porozumět terminologii marketingové komunikace. Předmět poskytuje integrovaný přehled jednotlivých forem marketingové komunikace se zaměřením na jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. Předmět se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití. Studenti získají zejména poznatky v oblasti nových trendů v marketingové komunikaci.
- Osnova
- Struktura výkladu:
1. Význam a pojetí marketingové komunikace, základní pojmy a principy
2. Nákupní chování a psychologie spotřebitele
3. Marketingová komunikace a hodnota značky
4. Psychologie a emoce v reklamě
5. Marketingová komunikace v místě prodeje, senzorický marketing, merchandising
6. Firemní identita a image
7. Efektivní marketingová komunikace ve firemním krizovém období
8. Efektivnost a míra využití adresných a neadresných médií v oblasti přímého marketingu
9. Formy a míra využití sponzoringu v marketingově komunikačních aktivitách firem
10.Vybrané nové trendy v oblasti marketingové komunikace
11.Nové trendy v oblasti měření účinnosti marketingové komunikace
12.Plánování a realizace integrované marketingové komunikační kampaně, případové studie
13.Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích (mezinárodní trh, trh služeb, trh B2B, trh neziskových organizací)
- Struktura výkladu:
- Literatura
- povinná literatura
- KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. info
- PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. info
- HESKOVÁ, M. a P. ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 9788024515205. info
- doporučená literatura
- MATUŠÍNSKÁ, K. a M. STOKLASA. Marketingová komunikace. Karviná: SU OPF, 2014. ISBN 978-80-7510-000-9. info
- VYSEKALOVÁ, J. a KOL. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3. info
- SMITH, P. a Z. ZOOK. Marketing Communications: Integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978-0-7494-6193-5. info
- FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. info
- PELSMACKER, P., M. GEUENS a J. BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publíshing, 2003. ISBN 80-247-0254-1. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Informace učitele
- Zpracování seminární práce na zadané téma a její prezentace, 50% aktivní účast na seminářích.
Zpracování seminární práce a její prezentace. Kontrola seminární práce před samotnou zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2019/PEMNPMK2