PEMNAOOR Trade Organizations

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2020
Rozsah
2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Rozvrh
Út 13:05–14:40 A412
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PEMNAOOR/01: Út 14:45–15:30 A412, M. Klepek
Předpoklady
FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(N) && FORMA(P)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • COX, E. Retail Analytics: The Secret Weapon. New Jersey: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-09984-1. info
  • ZENTES, J., MORSCHETT, D. and H. SCHRAMM-KLEIN. Strategic Retail Management. Gabler Verlag, 2011. ISBN 978-3-8349-2536-7. info
    doporučená literatura
  • LEWIS, R. and M. DART. The new rules of retail. NY: Palgrave MacMillan, 2014. ISBN 978-1-137-27926-2. info
  • AANDERSON, C. Architects on Orchard Road: Evolution of a Retail Streetscape. Mulgrave: Images Publishing Group, 2012. ISBN 978-1-86470-462-4. info
  • KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. info
Výukové metody
Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2016, zima 2017, léto 2018, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2022, zima 2023.