OPF:CVABPNCR Základy němčiny pro cestovní r - Informace o předmětu
CVABPNCR Základy němčiny pro cestovní ruch
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- CVABPNCR/01: Čt 14. 10. 13:55–14:15 VC010, H. Bobáková
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
Nejsou specifikovány. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/20, pouze zareg.: 0/20 - Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání teoretických znalostí a praktických dovedností z oblasti komunikace v cestovním ruchu.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - používat slovní zásobu v konkrétním kontextu, - komunikovat na témata stanovená sylabem předmětu.
- Osnova
- 1. Zimmerreservierung
Hotelkorrespondenz bei Reservierungen.
2. Anfrage
Übliche Korrespondenz bei Anfragen entgegennehmen.
3. Abholung der Hotelgäste
Informationen über Abholung der Hotelgäste geben. Auf Anforderungen reagieren.
4. Unzufriedene Kunden
Unzufriedene Gäste beruhigen und Lösungen finden. Auf Reklamationen antworten.
Jemanden ansprechen und darauf reagieren. Ortsangaben machen. Auskunft über das Wetter geben.
5. Reiseangebot
Urlaubsarten, Angebot einer Reise, im Reisebüro.
6. Stornierungen
Stornierungsgründe, Antworten auf Stornierungen.
7. Telefonieren
Buchstabiertafel, Telefongespräche führen.
8. Hotelbewertung
Gästefragebogen, Lage, Qualität, Komfort, Zufriedenheit.
9. Rechnungen
Rechnungen ausstellen, Zahlungspreis, Einzelpreis, Übernachtung, Zahlungsart.
- 1. Zimmerreservierung
- Literatura
- povinná literatura
- HÖPPNEROVÁ, V. Deutsch im Tourismus - Němčina pro pracovníky cestovního ruchu. Praha: Ekopress, 2014. ISBN 978-80-8786-808-8. info
- HIIEMÄE, M. Němčina v obchodní praxi - Deutsch im Geschäftsleben: Korrespondenz, Telefongespräche. Praha: Leda, 2014. ISBN 80-7335-059-9. info
- BARBERIS, P. a E. BRUNO. Deutsch im Hotel - Gespräche führen. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2006. ISBN 3-19-001646-1. info
- BARBERIS, P. a E. BRUNO. Deutsch im Hotel - Korrespondenz. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2005. ISBN 3-19-001646-. info
- LEVY-HILLERICH, D. Kommunikation im Turismus. Fraus, 2004. ISBN 0-7238-297-7. info
- doporučená literatura
- Unterstützung des Unterrichts im Rahmen von LMS Moodle (Präsentation von Vorlesungen, Studienunterstützungen, Ergänzungstexte). info
- BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore. Cizojazyčná příprava NJ 1 - Wirtschaftsdeutsch 1: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2017. info
- BOBÁKOVÁ, H. Wirtschaftsdeutsch 2. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 978-80-7248-964-0. info
- BOBÁKOVÁ, H. Wirtschaftsdeutsch 3. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 978-80-7248-827-8. info
- BOBÁKOVÁ, H. a K. MOZIELOWSKÁ. Cvičebnice profesní němčiny 1. Karviná: SU OPF, 2011. ISBN 978-80-7248-642-7. info
- BERGLOVÁ, E. Moderní gramatika němčiny. Plzeň: Fraus, 2002. ISBN 80-7238-144-X. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse ve třídě, skupinové projekty, prezentace, domácí úkoly, četba.
- Metody hodnocení
- ústní test, písemný test, zápočtový test
- Informace učitele
- Anforderungen an Studenten: Pflichtteilnahme an Seminaren 60 %. Bewertungsmethoden: Mündlicher Zwischentest (20% Bewertung), schriftlicher Zwischentest (20% Bewertung), Abschlusstest (60% Bewertung).
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Individuální studijní zátěž.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2021/CVABPNCR