b 2007

Marketingová komunikace

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Marketingová komunikace

Vydání

Karviná, 237 s. 2007

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7248-445-4

Klíčová slova česky

Proces STP; Segmentac; Targeting; Positioning;Reklama; Podpora prodeje; Osobní prodej; Public relations; P.R,; Direct marketing; Přímý marketing; Sponzoring; Guerilla marketing; Virální marketing; Product placement; Mobilní marketing; Event marketing; Sociální marketing; Cause Related Marketing; Neuromarketing;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 9. 2023 14:07, Ing. Robert Kempný

Anotace

V originále

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingové komunikace současně s novými pohledy na současnou praxi v marketingové komunikaci na spotřebním trhu, a to prostřednictvím uváděných aktuálních příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti různých aspektů marketingové komunikace.

Přiložené soubory

Marketingova-komunikace-rozsirujici_material.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru