STARZYCZNÁ, H., KAUEROVÁ, L., PELLEŠOVÁ, P., SVOBODOVÁ, H. a KOL. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM)-praktické využití. Karviná: SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-451-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM)-praktické využití
Autoři STARZYCZNÁ, H., KAUEROVÁ, L., PELLEŠOVÁ, P., SVOBODOVÁ, H. a KOL.
Vydání Karviná: SU OPF, 2007.
Další údaje
ISBN 978-80-7248-451-5
Změnil Změnil: RNDr. Jan Géryk, Ph.D., učo 72902. Změněno: 31. 1. 2019 10:25.
VytisknoutZobrazeno: 14. 9. 2024 10:28