Marketingový výzkum
BEDNARČÍK, Zdeněk a Jaroslav RAMÍKZákladní údaje
Originální název
Autoři
Vydání
Nakladatel
Další údaje
Typ výsledku
Utajení
Organizační jednotka
ISBN
Klíčová slova česky
Příznaky
Návaznosti
Anotace
V originále
Tato publikace poskytuje posluchačům znalosti a dovednosti, sloužící k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy, o relevantních trzích či některých jejích částech. Cílem publikace je seznámit posluchače s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodami, prostředky a technikami výzkumu. Součástí publikace je i problematika řízení marketingového výzkumu a jeho organizace, etické aspekty výzkumu i způsoby zpracování, analyzování a interpretace výsledků výzkumu. Závěrečné kapitoly se týkají využití matematicko-statistických metod ve výzkumu. Jedná se o inovovanou studijní oporu.