b 2014

Marketingový výzkum

BEDNARČÍK, Zdeněk a Jaroslav RAMÍK

Základní údaje

Originální název

Marketingový výzkum

Autoři

BEDNARČÍK, Zdeněk a Jaroslav RAMÍK

Vydání

Karviná, 2014

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7248-981-7

Klíčová slova česky

Kvantitativní a kvalitativní výzkum; primární a sekundární informace; proces marketingového výzkumu; metody pozorování; metody šetření; hodnotící škály; výzkum trhu; etické aspekty výzkumu; interpretace výsledků; regresní analýza; časová řada; trendové složky; index korelace; testování; analytické modely trendu

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0017, projekt VaV.
Změněno: 6. 11. 2023 22:36, Ing. Robert Kempný

Anotace

V originále

Tato publikace poskytuje posluchačům znalosti a dovednosti, sloužící k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy, o relevantních trzích či některých jejích částech. Cílem publikace je seznámit posluchače s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodami, prostředky a technikami výzkumu. Součástí publikace je i problematika řízení marketingového výzkumu a jeho organizace, etické aspekty výzkumu i způsoby zpracování, analyzování a interpretace výsledků výzkumu. Závěrečné kapitoly se týkají využití matematicko-statistických metod ve výzkumu. Jedná se o inovovanou studijní oporu.

Přiložené soubory

marketingovy_vyzkum-bednarcik_ramik_2014.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru