ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK. Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. 2017, 171 s. ISBN 978-80-7464-884-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Autoři ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK.
Vydání 171 s. 2017.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN 978-80-7464-884-7
Klíčová slova česky děti s mentálním postižením; děti s autismem; problémoví žáci; integrovaná výchova a vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpůrná opatření (vzdělávání); základní školy; children with mental disabilities; children with autism; problem pupils; integrated education; special educational needs; supportive measures (education); elementary schools
Změnil Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 21:09.
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 03:01