2017
			
	    
	
	
    Gastronomické a ubytovací služby pro klienty se specifickými potřebami v Moravskoslezském kraji
ZORKOVÁ, Dagmar; Jana STUCHLÍKOVÁ a Pavol PLESNÍKZákladní údaje
Originální název
Gastronomické a ubytovací služby pro klienty se specifickými potřebami v Moravskoslezském kraji
	Název česky
Gastronomické a ubytovací služby pro klienty se specifickými potřebami v Moravskoslezském kraji
	Název anglicky
Gastronomy and accommodation services for clients with specific needs in the Moravian-Silesian Region
		Autoři
ZORKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí); Jana STUCHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Pavol PLESNÍK (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Opava, Gastronomie a cestovní ruch, od s. 141-176, 36 s. 2017
			Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
		Obor
50901 Other social sciences
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Kód RIV
RIV/47813059:19240/17:A0000177
		Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
			ISBN
978-80-7510-240-9
		Klíčová slova česky
gastronomie; ubytování; služby; klienti se specifickými potřebami; přístupnost; výzkum
		Klíčová slova anglicky
gastronomy; accommodation; services; clients with specific needs; accessibility; research
		Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
		
				
				Změněno: 13. 4. 2022 13:49, Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
				
		V originále
Příspěvek se zabývá problematikou přístupnosti pro klienty se specifickými potřebami, a to primárně v gastronomických a ubytovacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Teoretická část obsahuje přehled organizací působících v oblasti bezbariérovosti a poukazuje na specifika rozhodovacího procesu klientů. Analytická část prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem byla deskripce názorů poskytovatelů služeb na problematiku přístupnosti.
				Anglicky
The paper deals with accessibility for clients with specific needs, mainly in gastronomic and accommodation facilities in the Moravian-Silesian Region. The theoretical part contains an overview of organizations that are active in the area of barrier-free field and points out the specifics of the decision-making process of clients. The analytical part introduces the results of the research aimed on accessibility issues from the view of its service providers.