b 2019

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

Název česky

Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami

Autoři

Vydání

první. Praha, 26 s. 2019

Nakladatel

Národní ústav pro vzdělávání v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

výchova; vzdělání; vzdělávání; kvalifikace; škola; institucionální vzdělávání; dítě; žák; školní vzdělávání; povinné školní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 7. 2020 19:27, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Anotace

V originále

Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy.