2017
Niepowodzenia szkolne jako przyczyna niedostosowania społecznego. Krytyczna refleksja obiektywnych i subiektywnych predyktorów
KALEJA, MartinZákladní údaje
Originální název
Niepowodzenia szkolne jako przyczyna niedostosowania społecznego. Krytyczna refleksja obiektywnych i subiektywnych predyktorów
Název česky
Studijní neúspěšnost jako kauzalita jako příčina sociální adaptace. Kritická reflexe objektivních a subjektivních prediktorů
Název anglicky
Study Unsuccess as Causality of Social Adaptation. Critical Reflection of Objective and Subjective Predictors
Autoři
KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Horyzonty resocjalizacji: Edukacjam Prewencja, Profilaktyka, 2017
Další údaje
Jazyk
polština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19510/17:A0000076
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky
student; higher education; special educational needs
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 20. 2. 2020 20:30, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Prezentacja dotyczy sie tematu szkolnictwa wysziego w Republice Czeskej, z akceptem na osoby z edukacijnymi potrzebami specjalnymi.
Anglicky
The presentation deals with the question on higher education of people with special educational needs in the context of Czechia.