2016
Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Marta KOLAŘÍKOVÁ, Pavel MÜHLPACHR, Marie VÍTKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí
Název česky
Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí
Název anglicky
Straight and clear support of school inclusion - the question of school, family and neighborhood
Autoři
KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Eva ZEZULKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Pavel MÜHLPACHR (203 Česká republika, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
2016
Nakladatel
hlavní řešitel: Martin Kaleja
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Projekty výzkumu a vývoje
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19510/16:A0000081
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
inkluze; vzdělávání; škola; pedagog; asistent pedagoga; speciální pedagog; koordinátor
Klíčová slova anglicky
inclusion; education; school; pedagogue; asistent teacher; special educational needs teacher; koordinator
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2020 01:34, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Projekt představuje výzkumně podloženou žádoucí podporu inkluzivní politiky vzdělávání romských žáků ZŠ s předmětným zásahem do otázek rodinného prostředí, školního prostředí, otázek poradenství a kompetencí pedagogů a jiných pracovníků, angažujících se do řešené problematiky. Koncepčně je sestaven ze 6 KA, jejichž cíle zohledňují aktuální potřeby definovaných úkolů jednotlivých částí projektu, vedou terénní pedagogickou společnost k systemizovaným změnám, vedoucím k prevenci školní neúspěšnosti.
Anglicky
The project is a research supported by the desirable support of an inclusive policy for the education of Roma pupils in the elementary schools with a particular focus on issues related to the family environment, the school environment, advisory issues and the competencies of teachers and other staff involved in the problem. Conceptually, it consists of six KAs, the objectives of which take into account the current needs of the defined tasks of the individual parts of the project, lead the field pedagogical society to systemic changes leading to the prevention of school failure.