SCHNEIDEROVÁ, Soňa. Uvozovky v současném publicistickém textu. In Ondřej Bláha. Spisovná čeština a jazyková kultura 2018. Olomouc: Univerzita Palackého, 2018. s. 259-270. ISBN 978-80-244-5465-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uvozovky v současném publicistickém textu
Název česky Uvozovky v současném publicistickém textu
Název anglicky Quotation marks in current journalist texts
Autoři SCHNEIDEROVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Olomouc, Spisovná čeština a jazyková kultura 2018, od s. 259-270, 12 s. 2018.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19240/18:A0000347
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-244-5465-8
Klíčová slova česky uvozovky; publicistika; text; styl
Klíčová slova anglicky quotation marks; journalism; text; style
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D., učo 50494. Změněno: 30. 3. 2019 21:04.
Anotace
Stať pojednává o charakteru a funkci uvozovek v současném publicistickém textu. Současný stav srovnává se stavem dřívějším.
Anotace anglicky
The article deals with the character and function of quotation marks in the current journalistic text. The current situation compares with the former.
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2021 16:03