2018
			
	    
	
	
    Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR
KAJZAR, Patrik; Pavlína PELLEŠOVÁ a Miroslava KOSTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR
	Název česky
Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR
	Název anglicky
Role of Moderní Information Technology in Tourism Supply in Czech Republic
		Autoři
KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí); Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 Praha, Hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 128-140, 13 s. 2018
			Nakladatel
VSH v Praze 8
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50204 Business and management
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
elektronická verze "online"
		Kód RIV
RIV/47813059:19520/18:00011051
		Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
			ISBN
978-80-87411-93-3
		Klíčová slova anglicky
Tourism; Information technologies; Internet; Facebook; Tourism supply
		
				
				Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík
				
		V originále
V odvětví cestovního ruchu se nezbytně setkáváme s moderními informačními technologiemi a jejich využitím v prezentaci, propagaci a prodeji nabídky služeb. Internet je nejmladším globálním informačním, komunikačním a prodejním médiem současnosti. Stal se významným nástrojem marketingové komunikace subjektů cestovního ruchu při získávání a výměně informací, při provádění rezervací a prodeji kapacit a služeb. Cílem příspěvku je ukázat, že moderní informační technologie jsou nezbytnou součástí rozvoje cestovního ruchu. Klíčová slova: Cestovní ruch, informační technologie, internet, facebook, nabídka cestovního ruchu
				Anglicky
In the tourism industry, we are in a position to meet modern information technologies and their use in the presentation, promotion and sale of services. The Internet is the youngest global information, communication and sales media today. It has become an important tool for the marketing communication of tourism operators in obtaining and exchanging information, booking and selling capacities and services. The aim of the paper is to show that modern information technologies are an essential part of the development of tourism