D 2018

Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing

JANÁKOVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing

Autoři

JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Neuveden, E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists, od s. 639-654, 16 s. 2018

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/18:00011135

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

"Neuveden"

ISSN

Klíčová slova anglicky

E-Learning; CRM; key competencies; marketing
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

This paper focuses on contemporary IT solutions for better knowledge in Customer Relationship Management (CRM) systems for marketing with regard to e-learning capabilities. Quality skills are focused on contact management, customer reports, document storage, emails, and social media integration. Effective acceptance of these skills requires the training of students in optimal CRM systems. The analysis made shows the diversity in the integration of marketing options; therefore, education has to train needed skills in more (two or three) CRM systems such as vtiger CRM, Zoho CRM, Marketing 360 or eWay-CRM.