2018
Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing
JANÁKOVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing
Autoři
JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Neuveden, E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists, od s. 639-654, 16 s. 2018
Nakladatel
Neuveden
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/18:00011135
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
"Neuveden"
ISSN
Klíčová slova anglicky
E-Learning; CRM; key competencies; marketing
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík
Anotace
V originále
This paper focuses on contemporary IT solutions for better knowledge in Customer Relationship Management (CRM) systems for marketing with regard to e-learning capabilities. Quality skills are focused on contact management, customer reports, document storage, emails, and social media integration. Effective acceptance of these skills requires the training of students in optimal CRM systems. The analysis made shows the diversity in the integration of marketing options; therefore, education has to train needed skills in more (two or three) CRM systems such as vtiger CRM, Zoho CRM, Marketing 360 or eWay-CRM.