JANÁKOVÁ, Milena. Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing. In E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists. Neuveden: Neuveden. s. 639-654. ISBN "Neuveden". 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Neuveden, E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists, od s. 639-654, 16 s. 2018.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/18:00011135
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN "Neuveden"
ISSN 2451-3644
Klíčová slova anglicky E-Learning; CRM; key competencies; marketing
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
Anotace
This paper focuses on contemporary IT solutions for better knowledge in Customer Relationship Management (CRM) systems for marketing with regard to e-learning capabilities. Quality skills are focused on contact management, customer reports, document storage, emails, and social media integration. Effective acceptance of these skills requires the training of students in optimal CRM systems. The analysis made shows the diversity in the integration of marketing options; therefore, education has to train needed skills in more (two or three) CRM systems such as vtiger CRM, Zoho CRM, Marketing 360 or eWay-CRM.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 17:08