CHYLKOVÁ, Martina a Krystyna HEINZ. Syllabus Design in Tourism Education. An Example of a Newly Introduced Course Business Culture in Tourism. In Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Karviná: SU v Opavě. OPF v Karviné. s. 15-21. ISBN 978-80-7510-280-5. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Syllabus Design in Tourism Education. An Example of a Newly Introduced Course Business Culture in Tourism
Autoři CHYLKOVÁ, Martina (203 Česká republika, domácí) a Krystyna HEINZ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Karviná, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu, od s. 15-21, 7 s. 2018.
Nakladatel SU v Opavě. OPF v Karviné
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/47813059:19520/18:00011140
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-280-5
Klíčová slova anglicky intercultural communication; tourim education; culture awareness
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
Anotace
The article describes a newly introduced course Business Culture in Tourism. It deals with the syllabus of the course and emphasizes the importance of culture related issues being incorporated into universioty curriculum for students of tourism. The article also presents a selected chapter from the created coursebook.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:40