JANÁKOVÁ, Milena. CRM and IT society. In Proceedings of the 21st International Conference on Information Technology for practice. Neuveden: Neuveden. s. 187-193. ISBN 978-80-248-4196-0. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CRM and IT society
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Neuveden, Proceedings of the 21st International Conference on Information Technology for practice, od s. 187-193, 7 s. 2018.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/18:00011167
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-248-4196-0
Klíčová slova anglicky CRM; Education and Training; Marketing; Other Computer Software
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
Anotace
The article focuses on Customer Relationship Management (CRM) systems as one of the important information systems in enterprises. Special interest concerns the automation of processes with regard to small businesses. The controversy is that process automation has more forms, information is fragmented, and it is difficult to see suitable innovations for small businesses. The analysis carried out focuses on 17 CRM systems that demonstrate existing automation support in CRM.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 03:18